Tags

Related Posts

Share This

Jennifer Lopez ambasadorką marki Inglot

Jennifer Lopez ambasadorką marki Inglot

Jennifer Lopez to gwiazda, której nie trzeba przedstawiać. Słynna amerykańska piosenkarka i aktorka, znana z kilkudziesięciu ról i ośmiu albumów studyjnych, wzięła właśnie udział w kampanii reklamowej dla marki Inglot, tworząc linię kosmetyków, składającą się z aż 70 produktów. Całość projektu nosić będzie nazwę „Jennifer Lopez x Inglot”. Premiera już w kwietniu br.

Czym jest projekt „Jennifer Lopez x Inglot”?

Wśród kosmetyków, które wejdą w skład linii „Jennifer Lopez x Inglot” wymienić można niemal wszystkie produkty, niezbędne do wykonania makijażu twarzy, a więc m.in. cienie do oczu, maskary do rzęs, podkłady, pudry brązujące, róże do policzków, rozświetlacze, pomadki do ust i kredki do brwi. Wszystkie bez wątpienia stanowić będą odpowiedź na trendy 2018 roku. Szczegóły owiane są oczywiście tajemnicą, jednak wszystko wyjaśni się już 26 kwietnia, gdy do sklepów na całym świecie trafią kosmetyki Inglot promowane przez Lopez.

Jak zapewnia wiceprezes marki, gwiazda brała aktywny udział w tworzeniu wszystkich kosmetyków, które sygnować będzie własnym nazwiskiem. Decydowała między innymi o kolorze poszczególnych produktów, a także miała wpływ na ich nazwę oraz to, jak prezentować się będą opakowania.

Dlaczego Jennifer Lopez?

Inglot to znana na wszystkich kontynentach polska marka, pochodząca z Przemyśla i szczycąca się ponad 30-letnim doświadczeniem. Obecnie posiada 760 punktów stacjonarnych w aż 70 państwach – stoiska Inglot znaleźć można m.in. na Time Square, Oxford Street czy Piazza del Duomo w Mediolanie. Firma współpracuje z wieloma cenionymi projektantami i najsłynniejszymi domami mody, a ponadto jest partnerem makijażowym musicali na Broadwayu.

Nie da się ukryć, że „Jennifer Lopez x Inglot” to ogromna szansa na jeszcze większą promocję polskiej marki w świecie. Już dziś mówią na ten temat zagraniczne media. Udział gwiazdy takiego formatu to bez wątpienia doskonała reklama. Według słów przedstawicieli firmy, nie bez znaczenia podczas wyboru ambasadorki był fakt, że Lopez to nie tylko artystka, znana z przebojów muzycznych i filmowych, ale także postać słynąca ze szczególnej dbałości o urodę, miłośniczka wizażu, ekspert w kwestii makijażu i znawczyni trendów, która doskonale zna potrzeby współczesnych kobiet.

Warto dodać, że Jennifer Lopez to również influencerka, której media społecznościowe mają ogromne zasięgi i biją rekordy popularności. Instagram gwiazdy, będący idealnym miejscem do celów marketingowych, śledzi obecnie prawie 80 milionów obserwatorów z całego świata.